برگزاری جلسه جهت هم افزایی و اقدامات مشترک بین معاونین پژوهشی دانشکده های مهندسی مکانیک دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، علم و صنعت و تهران

برای اولین بار در اقدامی نوآورانه، معاون پژوهشی دانشکده مهندسی مکانیک جهت هم افزایی و اقدامات مشترک در حوزه پژوهشی، از معاونین پژوهشی دانشکده های مهندسی مکانیک دانشگاههای صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس، علم و صنعت و تهران در جلسه ای حضوری در روز سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 14 دعوت بعمل آورد.

 معاونین  پژوهشی اشاره داشتند که برای اولین بار اینچنین حرکتی بین دانشکده های مکانیک انجام شده است و لذا از این پیشنهاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی استقبال و تشکر نمودند.

در این جلسه معاونین پژوهشی مکانیک دیگر دانشگاهها گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات معاونت پژوهشی را جهت اطلاع حاضرین ارائه نمودند که نکات بسیار ارزشمندی در جلسه مطرح و بحث گردید.

 مقرر گردید جلسه آتی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردد و در خصوص تفاهم نامه مشترک پژوهشی بین دانشکده ها و همچنین معیارهای ارتقاء رتبه دانشکده های مکانیک و همترازی دانشکده ها و فعالیتهای مشترک مذاکره گردد.
 
 
 
 
Review:
480
Date:
1400/03/13
دانشكده مهندسي مكانيك
تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان پرديس، پلاك 7    
كد پستي :    43344 - 19919  
تلفن: 88674747   فاكس: 88674748
 
 
 
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.