فرصت مطالعاتی داخل کشور اعضا هیات‌علمی در واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری

فرصت مطالعاتی داخل کشور اعضا هیات‌علمی در واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری

1.      مطابق با شیوه نامه حمایت از انجام فرصت مطالعاتی داخل کشور اعضای هیات علمی دانشگاه، اعضا هیات علمی که حداقل وضعیت استخدامی آن­ها رسمی آزمایشی و حداقل مرتبه علمی آن­ها استادیاری می ­باشد، می­ توانند از این فرصت مطالعاتی استفاده کنند.

2.      عضو هیات‌علمی درخواست خود را به همراه سوابق علمی و پژوهشی متناسب با نیازهای پژوهشی و مشکلات مبتلا به واحدهای صنعتی و اولویت‌بندی آن­ها برای معاونت پژوهشی دانشکده ایمیل نمایید.

me-research(at)kntu.ac.ir

3.      درخواست هیات‌علمی در اولین جلسه شورای دانشکده مطرح و بعد از تأیید برای معاونت پژوهشی دانشگاه ارسال می‌گردد.

4.      این درخواست در شورایی متشکل از نمایندگان وزارت صنعت، وزارت علوم، دانشگاه و مرکز صنعتی مورد بررسی قرار می­ گیرد و در صورت تأیید، حکم مأموریت برای هیات‌علمی صادر می ­شود.

 

نکات مهم:

·         خواهشمند است آیین­ نامه را مطالعه نمایید.

·         مدت‌زمان این فرصت مطالعاتی یک ترم تحصیلی و حداکثر دو ترم می­ باشد و می­ توان از فرصت سه ماه تابستان در ابتدا، بین و آخر این فرصت نیز استفاده کرد.

·         فرصت مطالعاتی تمام‌وقت می ­باشد و سایر فعالیت­های عضو هیات‌علمی در مشاوره و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی خلاصه می ­شود.

·         درصورتی‌که پایان‌نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحت راهنمایی ایشان مطابق با اولویت و نیاز واحد صنعتی مربوطه، انتخاب شده باشد، مورد حمایت مرکز صنعتی قرار می­ گیرد.

·         درصورتی‌که نیاز باشد هیات‌علمی برای بازدید واحد صنعتی مشابه به خارج از کشور سفر کند با هزینه وزارت صنعت یا واحد صنعتی به مدت یک ماه (در یک فرصت مطالعاتی یک‌ساله) به خارج از کشور اعزام می ­شود.

·         درصورتی‌که محل صنعت و محل اسکان هیات‌علمی در یک شهر نباشد هزینه ایاب‌وذهاب و اسکان ایشان توسط واحد صنعتی پرداخت می­شود.

·         هیات‌علمی موظف است هر سه ماه یکبار گزارش کار خود را به واحد صنعتی و دانشگاه ارائه دهد. در آخر دوره می ­بایست یک سمینار یک‌روزه از یافته­ های خود برای واحد صنعتی و وزارت صنعت برگزار کند.

·         چاپ حداقل یک مقاله علمی از یافته­ های علمی یا یک ثبت اختراع الزامی می ­باشد.

کارشناس: سرکار خانم خزایی

داخلی: 260

ایمیل:me-research(at)kntu.ac.ir

Review:
277
Date:
1399/11/27
دانشكده مهندسي مكانيك
تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان پرديس، پلاك 7    
كد پستي :    43344 - 19919  
تلفن: 88674747   فاكس: 88674748
 
 
 
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.